Garantie en retourneren

U heeft het meubel besteld, maar blijkt een fabricagefout te hebben of er ontbreken onderdelen?
Maak je geen zorgen!

Wij sturen u op onze kosten nieuwe onderdelen toe!

U hoeft alleen maar een bericht te sturen naar het e-mailadres: klantenservice@meubelsquare.nl of het onderstaande formulier te gebruiken.

Klacht indienen


    Retourzendingen

    U heeft een meubel ontvangen maar bent van gedachten veranderd, vindt de kleur niet mooi of komt de kwaliteit van het materiaal niet overeen? Je kunt het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.

    Wat moet u doen om een meubel terug te sturen?

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Schrijf vervolgens ons e-mailadres klantenservice@meubelsquare.nl met het ordernummer en de exacte naam van het gekochte artikel. Wij regelen de ophaling van het artikel op het meest geschikte moment voor u. (Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen om je product retour te zenden).

    Zodra wij het product van u hebben ontvangen, inspecteren wij het zo spoedig mogelijk en streven wij ernaar het aankoopbedrag van het artikel binnen 10 dagen na ontvangst terug te betalen.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Het retouradres is: Hallenstraat 4E, 5531 AB Bladel

    Formulier

    Garantie


    De aangeboden producten worden gedekt door 24 maanden garantie volgens de door de fabrikant opgegeven voorwaarden


    Om de garantie gedurende de hele periode te behouden, moet de klant de gekochte goederen gebruiken in overeenstemming met het beoogde gebruik


    Onzorgvuldige behandeling, wijziging of oneigenlijk gebruik van de gekochte goederen door de koper leidt tot verlies van garantie


    Afwijkingen in kleur, slijtvastheid van materialen, structuur etc., die technisch aanvaardbaar zijn volgens algemeen geldende normen, kunnen het recht op retournering of schadevergoeding beperken of uitsluiten

    Disclaimer

    We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de kleuren op de foto's zoveel mogelijk hun werkelijke tinten weerspiegelen.

    De kleuren van het meubilair kunnen echter enigszins afwijken van de werkelijke, omdat dit afhankelijk is van de instellingen en parameters van de monitor waarmee het beeld wordt weergegeven, evenals de verlichting van de kamer.

    Alle rechten voorbehouden. Er mag niets van deze website worden verveelvoudigd, openbaar worden gemaakt en/of overgedragen. Onze prijzen zijn altijd inclusief BTW.

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@meubelsquare.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Veelgestelde vragen

    1Wat zijn de retourvoorwaarden?
    U heeft het recht om een meubel binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren, zelfs als het meubel is gemonteerd, als het niet aan uw verwachtingen voldoet. U dient het meubel te demonteren en in de originele doos te verpakken. Zorg ervoor dat het meubel niet beschadigd is en dat er geen onderdelen ontbreken.
    2Hoe lang duurt het retourproces?
    Binnen 10 dagen na de retourmelding regelen wij de ophaling van de pakketten door onze koerier.
    3Waar kan ik terecht en welke informatie moet ik doorgeven in geval van een defect aan het meubel?
    Als u een meubel met een defect heeft ontvangen, stuur ons dan foto's of andere beelden (bijvoorbeeld een video) per e-mail naar klantenservice@meubelsquare.nl. Onze garantieafdeling zal de situatie beoordelen en contact met u opnemen over mogelijke oplossingen.
    4Hoe lang moet ik wachten op garantieonderdelen?
    Afhankelijk van de beschikbaarheid van de onderdelen duurt het 2 tot 30 dagen. Meestal kunnen we nieuwe onderdelen binnen 3 dagen leveren.
    5Biedt u garantie op de producten?
    Ja, al onze producten hebben minimaal 2 jaar garantie. Gedetailleerde informatie over de garantie vindt u in de productomschrijving.